Využívejte meditaci k tomu, abyste se sladili se svojí přítomností a probudili svůj největší zdroj síly.

Jednoduchá, a přesto hluboká meditace, která dokáže přesměrovat vaše soustředění od strachu a pochyb a pomůže vám k tomu, abyste se cítili hluboce spojeni s láskou.

Je to meditace kirtan kriya. Slovo kirtan znamená v sanskrtu „píseň“ a slovo kriya označuje specifickou sadu pohybů. Tyto pohyby uvádějí tělo, mysl a emoce do rovnováhy, posilují vaši přítomnost a umožňují léčení.

V meditaci se kombinuje mantra s gesty ruky (mudrami) v zájmu toho, abyste se povznesli a hluboce se spojili s božskou energií vesmíru. Když se této meditaci budete věnovat, zpívejte mantru sat nam znamenající, že pravda je poznána nebo, že pravda je vaším jménem. Důležité jsou mudry neboli pozice prstů viz. níže.

saa   taa   naa  maa

Jak meditaci kirtan kriya cvičit:

Pohodlně se usaďte na zemi se zkříženýma nohama. Narovnejte si ramena a krk. Srovnejte tělo tak, aby se stalo nástrojem pro přijímání vesmírné lásky. Opakujte mantru  saa   taa   naa  maa a poklepávejte palcem na ukazováček, prostředníček, prsteníček a malíček.

Při zpívání mantry  si představujte, jak její zvuk proudí do vaší hlavy její horní částí a vyplouvá ven prostředkem čela (sídlem vašeho třetího oka).

Dvě minuty zpívejte normálním hlasem.

Dvě minuty zpívejte šeptem.

Další čtyři minuty si mantru tiše přeříkávejte.

Pak změňte pořadí, dvě minuty šeptejte, dvě minuty hlasitě zpívejte, až dosáhnete celkových dvanácti minut. V závěru meditace se zhluboka nadechněte, vztyčte ruce nad hlavu a pak je nechte poklesnout.

Budete-li tuto meditaci cvičit každých den 12 minut, sníží se vaše úroveň stresu a zvýší se aktivita těch částí mozku, které podporují paměť. Využijte ji k tomu, abyste zpomalili a sladili se.

#meditace #meditation #tadyated #pritomnyokamzik